مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-10سياسي

اصفهان شهر زیبایی ها و عروس صنایع دستی دنیا است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه با دستور رییس جمهور و اعتبار تخصیص یافته، بیمه یک طرفه در حال پیگیری است تا مشکلات حل شود، - ایسنا/اصفهان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه با دستور رییس جمهور و اعتبار تخصیص یافته، بیمه یک طرفه در حال پیگیری است تا مشکلات حل شود، گفت: از همه فعالان صنایع و هنرها درخواست می کنیم که هرچه می سازید را درست و زیبا بسازید.

عزت الله ضرغامی، در ویژه برنامه روز جهانی صنایع دستی که عصر امروز شنبه (20 خردادماه) در هتل عباسی اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه سبزه میدان زنجان با الهام از میدان نقش جهان اصفهان ساماندهی شده و غرفه های صنایع دستی کل کشور اطراف آن ایجاد شده است، اظهار کرد: با توجه به دستور رییس جمهور مبنی بر ایجاد بازارهای صنایع دستی در ورودی شهرهای بزرگ، زنجان پیشگام بود و این بازار بزرگ را ایجاد کرد و بقیه شهرها هم باید این فضا را فراهم کنند.

او ادامه داد: در تبریز هم در هفته دولت مجموعه ارزشمندی در ورودی شهر تبریز شامل 20 مجموعه افتتاح می شود که شامل محل استراحت و فضای دیدنی و گردشگری با محوریت صنایع دستی است.

چنین طرح هایی در کل کشور ایجاد خواهد شد تا یکی از مهم ترین مشکلات صنایع دستی یعنی موضوع عرضه را با ایجاد بازارچه ها و محل های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان شهر زیبایی ها و عروس صنایع دستی دنیا است

اصفهان شهر زیبایی ها و عروس صنایع دستی دنیا است