مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-19سياسي

رسالت اطلاع رسانی با نزدیک شدن انتخابات سنگین تر می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه با نزدیک شدن انتخابات رسالت اطلاع رسانی سنگین تر می شود، گفت: روایتگری صحیح اساسی ترین اصول اخلاق حرفه ای رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر گلستان، اظهار کرد: رسانه های داخلی کشور نقش بسیار مهمی در رابطه با خنثی کردن هجمه دشمنان و آگاه سازی مردم نسبت به تفرقه افکنی دارند.

وی افزود: رسانه های معاند و تفرقه افکن با بزرگ نشان دادن برخی مسائل کف جامعه در فضای مجازی، همواره سعی در نا امید کردن مردم دارند و با توسعه فضای مجازی، در نتیجه فتنه این رسانه ها برای دروغ پردازی و تشویش اذهان عمومی بیشتر می شود.

مهاجر ادامه داد: این وظیفه رسانه های انقلابی است که با ارائه اخبار و تصاویر درست از جامعه علاوه بر خنثی کردن توطئه رسانه های کذب، واقعیت را آنگونه که هست به مردم نشان بدهند.

وی بیان کرد: رسانه ها نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات مردم دارند و در بسیاری از مواقع عامل توسعه و یا رفع مشکلات می شوند.

مهاجر در ادامه گفت: فراموش نکنیم که قرار است در مسیری قلم بزنیم که همواره آموزه های دینی به ما القا شده و باید دراین راه راستگو باشیم.

وی ضمن اشاره به اینکه با نزدیک شدن انتخابات رسالت اطلاع رسانی سنگین تر می شود، اظهار کرد: روایتگری صحیح و ندادن آدرس های غلط به مردم یکی از اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت اطلاع رسانی با نزدیک شدن انتخابات سنگین تر می شود

رسالت اطلاع رسانی با نزدیک شدن انتخابات سنگین تر می شود