مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:212023-06-19اقتصادي

قانون حداقل درآمد 67 میلیارد ریالی، مالیات 68 درصد از مشاغل سمنان را صفر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مالیات به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای اداره کشور، وابستگی به درآمدهای نفتی در سال های متمادی را از مهم ترین شاخص های اقتصاد کشور دانست و اظهار کرد: تحریم های ظالمانه چند سال اخیر نشان داد که قطع یا کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: اداره کشور نیازمند منابع مالی بوده و به اعتقاد بسیاری از اندیشمندان اقتصادی بهترین، رایج ترین و سالم ترین روش تأمین مخارج دولت، مالیات است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به بند چهار سیاست های اقتصادی موضوع سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه، ابلاغی توسط مقام معظم رهبری، ایجاد تحول در نظام مالیاتی با رویکرد تبدیل مالیات به منبع اصلی تأمین بودجه جاری دولت، ایجاد پایه های جدید مالیاتی، جلوگیری از فرار مالیاتی و تقویت نقش هدایت و تنظیم گری مالیات در اقتصاد کشور با تأکید بر رونق تولید و عدالت مالیاتی، را سرلوحه برنامه های سازمان امور مالیاتی عنوان کرد.

حسین پور با تأکید بر دو ملاحظه اخیر سیاست مذکور یعنی رونق تولید و عدالت مالیاتی، حمایت از رونق تولید را در سال های اخیر بسیار مهم توصیف کرد و گفت: بر اساس قوانین بودجه سنواتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون حداقل درآمد 67 میلیارد ریالی، مالیات 68 درصد از مشاغل سمنان را صفر کرد

قانون حداقل درآمد 67 میلیارد ریالی، مالیات 68 درصد از مشاغل سمنان را صفر کرد