مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 07:402023-06-20دانش

حمایت از راه اندازی رشته های جدید متناسب با نیازهای جامعه


رییس دانشگاه محقق اردبیلی از حمایت از راه اندازی رشته های جدید متناسب با نیازهای جامعه در دانشکده فناوری های نوین نمین این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه محقق اردبیلی از حمایت از راه اندازی رشته های جدید متناسب با نیازهای جامعه در دانشکده فناوری های نوین نمین این دانشگاه خبر داد.

اسماعیل چمنی 30 خرداد در نشست های جداگانه هیات رییسه دانشگاه با کارکنان و دانشجویان دانشکده فناوری های نوین نمین دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه یکی از ماموریت های ویژه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی راه اندازی رشته های جدید متناسب با نیازهای جامعه است، گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های دانشکده فناوری های نوین نمین حمایت های لازم در خصوص ایجاد رشته های جدید در این دانشکده انجام می گیرد.

وی به ضرورت راه اندازی مجلات علمی پژوهشی در این دانشکده تاکید کرد و افزود: انتظار می رود انجمن های علمی دانشکده نیز فعال شوند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه بودجه تجهیزات نیز مصوب شده و به زودی توسط وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد، ادامه داد: با تخصیص این بودجه، تجهیزات مورد نیاز دانشکده نیز خریداری خواهد شد.

وی با اشاره به عقد قرارداد با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای ساخت خوابگاه های متاهلی در دانشگاه محقق اردب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از راه اندازی رشته های جدید متناسب با نیازهای جامعه

حمایت از راه اندازی رشته های جدید متناسب با نیازهای جامعه