مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-15اقتصادي

394 هکتار از اراضی ملی تاکستان به طرح توسعه گلخانه نودهک اختصاص می یابد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: در راستای مصوبات سفر هیات دولت به استان و ضرورت توسعه صنعت گلخانه در قزوین، 394 هکتار از اراضی ملی شهرستان تاکستان به طرح توسعه شهرک گلخانه ای نودهک اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، معاون آبخیزداری و امور مراتع و بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از شهرک گلخانه ای نودهک واقع در شهرستان تاکستان بازدید کردند.

  محسن قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین در جریان این بازدید گفت: در راستای مصوبات سفر هیات دولت به استان و ضرورت توسعه صنعت گلخانه در قزوین، 394 هکتار از اراضی ملی شهرستان تاکستان به طرح توسعه شهرک گلخانه ای نودهک اختصاص یافت.

وی افزود: در فاز اول میزان 72 هکتار از اراضی ملی به این امر اختصاص داده شده که عرصه مذکور به تعداد 52 قطعه گلخانه اختصاص یافته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین خاطرنشان کرد: ایجاد هر هکتار گلخانه حداقل برای 10 نفر اشتغال مستقیم و برای تعداد زیادی اشتغال غیرمستقیم فراهم می کند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

394 هکتار از اراضی ملی تاکستان به طرح توسعه گلخانه نودهک اختصاص می یابد

394 هکتار از اراضی ملی تاکستان به طرح توسعه گلخانه نودهک اختصاص می یابد