مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-17سياسي

اربعین فرصت و ظرفیتی عظیم برای معرفی اسلام و گفتگوی بین مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، امروز در جلسه ستاد اربعین گیلان در رشت اظهار کرد: سال گذشته حدود 50 هزار زائر از گیلان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند که امسال پیش بینی می شود این رقم به نزدیک 70 تا 80 هزار .

- اسدالله عباسی استاندار گیلان گفت: باید از فرصت و ظرفیت عظیم کنگره اربعین برای معرفی اسلام راستین و گسترش محبت، صلح و گفت و گوی بین مردم از هر نژاد و قوم و مذهب و کشور بهره ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، امروز در جلسه ستاد اربعین گیلان در رشت اظهار کرد: سال گذشته حدود 50 هزار زائر از گیلان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند که امسال پیش بینی می شود این رقم به نزدیک 70 تا 80 هزار زائر اعزامی از استان برسد.

وی افزود: گرچه سال گذشته مشکلاتی در مرزها برای حضور زائران در مراسم اربعین حسینی بروز کرد، اما با حضور وزیر کشور و سایر مسئولان این مسائل برطرف شد و امیدواریم که امسال حضور زائران باشکوه هر چه بیشتر انجام شود.

عباسی ادامه داد: سال گذشته حضور مردم در این کنگره عظیم معنوی بسیار باشکوه بود و پیش بینی می شود که اربعین امسال نیز تعداد زائران افزایش یابد و باید در بخش خدمات رسانی به این جمعیت آمادگی لازم را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین فرصت و ظرفیتی عظیم برای معرفی اسلام و گفتگوی بین مردم است

اربعین فرصت و ظرفیتی عظیم برای معرفی اسلام و گفتگوی بین مردم است