مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:402023-05-31سياسي

کم کاری های فرهنگی باید جبران شوند


بیرجند_ مسئول شورای هیات های مذهبی بیرجند گفت: در مسائل فرهنگی نسبت به تلاش دشمن در ضربه به این حوزه  کم کاری شده که باید جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا عباسی مقدم صبح سه شنبه در مراسم سلسله نشست های فرهنگی ترویجی غدیر در سیره رضوی اظهار کرد: هیأت های مذهبی یکی از بزرگترین تشکل های مردمی در کشور هستند که در انقلاب همیشه پشتیبان نظام و رهبری بوده و در تمام صحنه ها حضور پررنگ داشته اند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل قابل بحث در برهه کنونی بحث امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: با توجه هجمه های دشمن که قصد به بیراهه کشاند جوانان ما را دارند و البته این هجمه ها برنامه ریزی شده بوده، در این زمینه امر به معروف و نهی از منکر که از اصولی ترین احکام اسلامی بوده مغفول مانده است.

مسئول شورای هیأت های مذهبی بیرجند ادامه داد: در این راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و ضوابطی برای شورای امر به معروف و نهی از منکر هیأت های مذهبی تعریف شده است.

عباسی مقدم با اشاره به اینکه وظایف هیأت ها در اساس نامه مشخص شده است، افزود: خوشبختانه کمترین آسیب ها را در هیأت های مذهبی و مداحان استان داریم.

وی گفت: متأسفانه گاهی از مواقع دشمن از تجمعات هیأت های مذهبی استفاده و نفوذ می کند که باید هوشیار باشیم و وظایف خود را در قبال نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری های فرهنگی باید جبران شوند

کم کاری های فرهنگی باید جبران شوند