مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:452023-05-31سياسي

هیأت های مذهبی کانون جهاد تبیین / مواضع باید مشخص شود


بیرجند_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هیأت های مذهبی کانون جهاد تبیین هستند،گفت: جنگ امروز جنگ مواضع است هیئت ها باید مواضع خود برای تقویت انقلاب را مشخص کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حجت سالاری صبح سه شنبه در مراسم سلسله نشست های فرهنگی ترویجی غدیر در سیره رضوی اظهار کرد: امیداست در این سنگر خدمتی در زمانه خاص آخرالزمان که تمام امت های در پی آن بودند بتوانیم موفق عمل کنیم.

وی گفت: در مورد برخی از موضوعات باید به صورت موضوع محور بر روی آنها کار شود که موضوعات فرهنگی از اهم این موارد است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) در دو مورد واژه پاره تن را به کار می برند که یکی از این موارد مربوط به امام هشتم امام رضا (ع) است، گفت: دلیل اینکه این واژه توسط پیامبر اسلام (ص) برای امام رضا (ع) به کار برده شده نقش این امام در دفاع از ولایت بوده است.

سالاری با بیان اینکه امروز مکتب اهل بیت (ع) جهانگیر شده است، بیان داشت: تا قبل از امام رضا (ع) دشمنان سعی در متفرق کردن شیعیان داشتند ولی بعد از ایشان شیعیان منسجم باقی ماندند به طوری که همه شیعیان آن دوره به بعد 12 امامی بوده و لذا اتفاقی و جریانی که امام در دفاع از شیعه تدبیر کرد بسیار مهم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های مذهبی کانون جهاد تبیین / مواضع باید مشخص شود

هیأت های مذهبی کانون جهاد تبیین / مواضع باید مشخص شود