مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-18اقتصادي

در این دوره تعدیل نیرو نداشتیم/ افزایش 200 درصدی درآمد تبلیغاتی روزنامه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن مهدیان در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال 1400 مؤسسه همشهری 210 میلیارد تومان زیان انباشته داشت، - مدیرعامل مؤسسه همشهری با بیان اینکه ما در این دوره تعدیل نیرو نداشته ایم، گفت: در مواردی یا افراد بازنشسته شده و یا جابجا شدند در حالیکه در دوره قبلی نیرو های ما وقتی به مؤسسه مراجعه می کردند می دیدند که اخراج شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن مهدیان در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال 1400 مؤسسه همشهری 210 میلیارد تومان زیان انباشته داشت، اظهار کرد: پرداخت حقوق با تأخیر انجام شد و گاهی در چند قسط صورت می گرفت و تعداد صفحات به 24 صفحه کاهش یافته بود.

مدیرعامل مؤسسه همشهری با اعلام اینکه مجلات خوشنام همشهری به پیمانکار واگذار شده بود، تصریح کرد: مجموعه موردنظر اهلیت لازم را نداشت و به همین دلیل برند های همشهری صدمه دید.

مهدیان با بیان اینکه افت تیراژ منجر به این شده بود که به سمت به روز رسانی چاپخانه نروند، خاطرنشان کرد: تغییر راهبرد و جهت گیری های سیاسی برند های همشهری در این دوره انجام شد و وارد فضای کسب و کار شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این دوره تعدیل نیرو نداشتیم/ افزایش 200 درصدی درآمد تبلیغاتی روزنامه

در این دوره تعدیل نیرو نداشتیم/ افزایش 200 درصدی درآمد تبلیغاتی روزنامه