مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-05سياسي

راهپیمایی مردم قم در گرامیداشت قیام 15 خرداد


مردم انقلابی قم با برپایی راهپیمایی یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشته و با آرمان های امام راحل، رهبری و انقلاب تجدید میثاق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهر مقدس قم قبل از ظهر دوشنبه همزمان با سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 همچون سال های گذشته با برپایی مراسم راهپیمایی یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و 15 خرداد را گرامی داشتند.

راهپیمایان قمی ابتدا در میدان روح الله و در جوار بیت تاریخی امام راحل در قم تجمع کردند و پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم و اجرای گروه سرود دانش آموزی میثاق راهپیمایان حرکت خود را آغاز کردند.

مردم قم در حالی که شعارهای انقلابی و استکبار ستیز سر می دادند و پلاکارهایی در بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و قیام 15 خرداد در دست داشتند به سمت حرم حضرت معصومه (س) حرکت کرده کردند.

در این راهپیمایی جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، طلاب و اساتید حوزه، بسیجیان، جمعی از نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و مسئولان استان حضور داشتند که با سردادن شعارهای انقلابی بیعت مجدد خود با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و انقلاب را اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم قم در گرامیداشت قیام 15 خرداد

راهپیمایی مردم قم در گرامیداشت قیام 15 خرداد