مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-03بين الملل

واکنش پکن به برچسب زنی مکرر ناتو؛ «جهان تهدید واقعی را می شناسد»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، سفارت چین در نروژ با اشاره به اظهارات اخیر ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، در بیانیه ای «برچسب زنی مکرر این ائتلاف نظامی به چین و تهدید خواندن این کشور» را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

- واکنش پکن به برچسب زنی مکرر ناتو؛ جهان تهدید واقعی را می شناسد سفارت چین در نروژ از برچسب زنی مکرر ناتو به پکن شدیدا انتقاد کرد و این ائتلاف نظامی را تهدید واقعی علیه صلح جهانی خواند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، سفارت چین در نروژ با اشاره به اظهارات اخیر ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، در بیانیه ای برچسب زنی مکرر این ائتلاف نظامی به چین و تهدید خواندن این کشور را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

سفارت چین در این بیانیه نوشت: چین از ناتو می خواهد تا از دامن زدن به مناقشات منطقه ای و ایجاد تفرقه و ناآرامی دست بکشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: استولتنبرگ چین را به تهدید کشور های همسایه و سرکوب کشور هایی که از پکن تبعیت نمی کنند، متهم کرده است.

ناتو مدعی است که سازمانی منطقه ای و دفاعی بوده، اما برخی اعضای خاص این ائتلاف، دائما پا را فراتر از مناطق دفاعی متعارف گذاشته و همواره با کشور های آسیا-اقیانوسیه، تماس های نظامی نزدیک برقرار می کنند که به تشدید تنش منجر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پکن به برچسب زنی مکرر ناتو؛ «جهان تهدید واقعی را می شناسد»

واکنش پکن به برچسب زنی مکرر ناتو؛ «جهان تهدید واقعی را می شناسد»