مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-12سياسي

روایت ناگفتنی مجاهدت ها در مسیر صنعت هسته ای از نگاه شمخانی


حفظ و توسعه زیرساخت های صنعت صلح آمیز هسته ای روایتی ناگفتنی از مجاهدت های علمی و سیاسی دارد.

- مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: حفظ و توسعه زیرساخت های صنعت صلح آمیز هسته ای روایتی ناگفتنی از مجاهدت های علمی و سیاسی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شمخانی در توییتی نوشت: حفظ و توسعه زیرساخت های صنعت صلح آمیز هسته ای که دیروز رهبری آن را دستاوردی آبروبخش و عامل پیشرفت ایران قوی و ایرانیان سربلند عنوان کردند، روایتی ناگفتنی دارد از مجاهدت های علمی و سیاسی تاریخ ساز برای شکستن سدهای محکمی که تار و پود آن، بافته نفوذ و خودباختگی بوده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح یکشنبه در جمع شماری از دانشمندان افتخارآفرین، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته ای، این صنعت را کلید پیشرفت ایران در بخش های مختلف خواندند و گفتند: بومی شدن صنعت بسیار مهم هسته ای نشان دهنده ناکامی غرب و تحقیر غرب گرایانی است که درصدد تحقیر ملت و تضعیف روحیه کار و امید در کشور بودند.

رهبر انقلاب با استناد به اهمیت راهبردی و در عین حال عینی و ملموس صنعت هسته ای، آن را از مولفه های اساسی قدرت و اعتبار ایران برشمردند و گفتند: هرکس ایران، جمهوری اسلامی و قوت و پیشرفت کشور را دوست دارد، باید برای فعالیت های علمی، تحقیقاتی و صنعتی هسته ای اعتبار و اهمیت قائل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ناگفتنی مجاهدت ها در مسیر صنعت هسته ای از نگاه شمخانی

روایت ناگفتنی مجاهدت ها در مسیر صنعت هسته ای از نگاه شمخانی