مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:092023-05-29بين الملل

سلطان عمان به اردوغان پیروزی در انتخابات را تبریک گفت


«هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان با انتشار یک بیانیه، پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان برای سفری رسمی در ایران حضور دارد، رسانه دولتی عمان از بیانیه او با موضوع تبریک پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات خبر داد.

در ادامه واکنش های بین المللی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه که روز یکشنبه (دیروز) برگزار شد، سلطان عمان با انتشار یک بیانیه در این باره واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه تایمز عمان ، خبرگزاری رسمی عمان بیانیه هیثم بن طارق آل سعید سلطان این کشور درباره انتخاابت ریاست جمهوری ترکیه را که به پیروزی رجب طیب اردوغان منجر شد، منتشر کرد.

سلطان عمان در این بیانیه که دفتر او منتشر کرد، به رجب طیب اردوغان بابت پیروزی دوباره در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت در بیانیه آمده است: اعلیحضرت سلطان صمیمانه برای مردم دوست ترکیه به خاطر پیشرفت، سعادت، دوستی و همکاری بین دو کشور برای توسعه و شکوفایی بیشتر تبریک گفتند و آرزوی موفقیت کردند .

تبریک سلطان عمان به اردوغان در شرایطی انجام شده که هیثم بن طارق آل سعید روز یکشنبه (دیروز) همزمان با آغاز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، به منظور انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطان عمان به اردوغان پیروزی در انتخابات را تبریک گفت

سلطان عمان به اردوغان پیروزی در انتخابات را تبریک گفت