مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:102023-05-28سياسي

تدوین طرح سالم سازی اوقات فراغت بانوان بهاری


امام جمعه بهار از تدوین طرح سالم سازی اوقات فراغت بانوان این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح یکشنبه 7 خردادماه در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار، مطرح کرد: با تدوین این طرح باید از تمام ظرفیت ها و امکانات، برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و بانوان استفاده شود تا با تسخیر فضای ذهنی افراد، با هنجارشکنی ها مقابله کنیم.

وی افزود: قرارگاه شهید سیدمیلاد مصطفوی با هدف نیروسازی و استعدادیابی دهه هشتادی ها راه اندازی شده تا بتوانیم استعدادهای بالقوه را به فعلیت برسانیم.

مصباح خاطرنشان کرد: شهرستان بهار در اجرای برخی برنامه ها می تواند به صورت پایلوت و الگو برای شهرستان های دیگر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بهار هم با تأکید بر رفع مشکلات آموزش و پرورش گفت: با توجه به کمبود فضاهای آموزشی و وجود پروژه های نیمه تمام، در هفته آینده همراه با مدیرکل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان از پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش، بازدید خواهد شد.

مجتبی فیض اللهی با بیان اینکه برخی از دستورالعمل ها را می توان با نوآوری اجرا کرد، ادامه داد: برگزاری اردوها برای پرورش استعداد و مهارت های اجتماعی و علاقمندی های دانش آموزان از نقش موثری برخوردار بوده و علاوه بر تفنن و تفریح، می توان با دید آموزشی به آن توجه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح سالم سازی اوقات فراغت بانوان بهاری

تدوین طرح سالم سازی اوقات فراغت بانوان بهاری