مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:152023-05-31سياسي

تکاپوی شهرداری تبریز برای گرامیداشت باشکوه ولادت حضرت ثامن الحجج


شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی موسی بن الرضا(ع) و گرامیداشت دهه کرامت، برنامه های گسترده و متنوعی را در سطح شهر تدارک دیده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی موسی بن الرضا(ع) و گرامیداشت دهه کرامت، برنامه های گسترده و متنوعی را در سطح شهر تدارک دیده است.

یعقوب هوشیار با بیان این مطلب اظهار کرد: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) عجین شده و از همین جهت شهرداری تبریز با پیش بینی برنامه هایی متنوع، از روزهای آغاز این ایام در تکاپوی گرامیداشت و برگزاری شکوهمند این مناسبت فرخنده برآمده است.

وی از فضاسازی های وسیع در سطح شهر به همین مناسبت خبر داد و افزود: مناطق دهگانه شهرداری تبریز با آذین بندی و نصب بنرهای تبریک این دهه مبارک، در جهت زینت بخشیدن به شهر و ایجاد فضایی با نشاط برای شهروندان اقدامات مختلفی انجام داده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه نورافشانی در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و گفت: همچنین به همین مناسبت 12 برنامه نورافشانی همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) توسط شهرداری تبریز در نقاط مختلف سطح شهر پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی شهرداری تبریز برای گرامیداشت باشکوه ولادت حضرت ثامن الحجج

تکاپوی شهرداری تبریز برای گرامیداشت باشکوه ولادت حضرت ثامن الحجج