مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-09سياسي

امام جمعه بندرعباس: اقتصاد دریامحور به فرهنگ عمومی تبدیل شود


سهم اشتغال هرمزگانی ها از صنایع از 30 درصد تجاوز نمی کند و هرمزگان حداقل 40 هزاربیکار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) عنوان داشت: جامعه با مکتب امام راحل به سعادت می رسد.

امام امید و ایمان را به عنوان سلاح خویش در نظر گرفته بود و امروز نیز به این سلاح برای عبور از توطئه های دشمنان نیاز داریم.

وی به مشکلات بیکاری در هرمزگان، سهم نیروهای هرمزگانی از صنایع را 30 درصد عنوان و بیان داشت: هرمزگان حداقل 40 هزار بیکار دارد.

البته آمارهای دستگاه های دولتی می گوید تعداد بیکاران حدود 10 تا 20 هزار نفر است البته این آمار برای کسانی است که به اداره های دولتی مراجعه کرده اند.

به گفته عبادی زاده، با حرکت های لاک پشتی نمی توان مشکل بیکاری فرزندان هرمزگان را حل کرد و باید سهم اشتغال هر حوزه مانند صنایع دستی، کشاورزی، صنایع مادر و بزرگ، شیلات، خدمات باید مشخص شود تا بدانیم ظرف مدت 2 سال آینده در حوزه اشتغال چه تعداد شغل در هر بخش باید ایجاد شود، چنانچه بدون برنامه حرکت کنیم این ایستایی و توقف را همیشه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: اقتصاد دریامحور به فرهنگ عمومی تبدیل شود

امام جمعه بندرعباس: اقتصاد دریامحور به فرهنگ عمومی تبدیل شود