مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:152023-05-29فرهنگي

هورست کروگر نشان می دهد آدم ها شمه ای از فاشیسم را در خود دارند


هورست کروگر در کتاب «خانه درهم شکسته» نشان می دهد شمه هایی از فاشیسم در رفتارهای فردی و اجتماعی آدم هایی که در آغوش گرم آنها بزرگ شده ایم هست.

- نرجس خدایی گفت: هورست کروگر در کتاب خانه درهم شکسته نشان می دهد شمه هایی از فاشیسم در رفتارهای فردی و اجتماعی آدم هایی که در آغوش گرم آنها بزرگ شده ایم هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه نقد و بررسی کتاب خانه درهم شکسته نوشته هورست کروگر با ترجمه مینو لعل روشن شنبه ششم خرداد ماه با حضور نرجس خدایی، محمد راغب و مترجم این کتاب برگزار شد.

هورست کروگر (1919-1999) دانش آموخته فلسفه و ادبیات از دانشگاه فرایبورگ و هومبولت، رمان نویس و روزنامه نگار آلمانی متولد برلین است.

او در ترکی روی دیوار: بزرگ شدن زیر دست هیتلر یا خانه ی درهم شکسته راوی جنگ، جدایی، فقدان و هیتلری شد که انگار روی کار آمد تا عطش معنوی آلمانی های سرخورده را سیراب کند و توجه منتقدان را در سراسر جهان جلب کرد تا جایی که این اثر را پرتره ی جوان آلمانی در دوره ی رایش سوم خوانده اند.

ما همدست دیکتاتور بودیم مینو لعل روشن، دانش آموخته فلسفه از دانشگاه تهران و دانشگاه فرایبورگ آلمان، در بخش هایی از سخنان خود گفت: هورست کروگر سفرنامه ها و مصاحبه های زیادی دارد، اما خانه ی درهم شکسته مشهورترین اثر اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هورست کروگر نشان می دهد آدم ها شمه ای از فاشیسم را در خود دارند

هورست کروگر نشان می دهد آدم ها شمه ای از فاشیسم را در خود دارند