مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-31سياسي

اولین مدرسه طلاب در شهرستان سقز احداث می شود


نماینده ولی فقیه استان کردستان گفت: اولین مدرسه طلاب در شهرستان سقز احداث خواهد شد که می تواند نقش بسزایی در جذب مشتاقان به فراگیری دروس دینی داشته باشد.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه استان کردستان گفت: اولین مدرسه طلاب در شهرستان سقز احداث خواهد شد که می تواند نقش بسزایی در جذب مشتاقان به فراگیری دروس دینی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز، 10 خردادماه در دیدار با روحانیون شهرستان سقز با اشاره به اینکه حدود 200 نفر از ماموستاهای استان اشتغال دولتی دارند، گفت: وضعیت معیشت روحانیون در استان یکی از دغدغه های ما بوده که تصمیم به افزایش شهریه آنان گرفته شده است.

وی به مسکن روحانیون پرداخت و افزود: مرکز خدمات اعلام آمادگی کرده است که هزار مسکن در اختیار طلاب اهل تشیع و اهل سنت قرار دهد اما افرادی که فرم ج آنها قرمز بوده مسکن به آنها تعلق نمی گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به ضرورت تحصیل طلاب اشاره و بیان کرد: اولین مدرسه طلاب در شهرستان سقز احداث خواهد شد که می تواند نقش بسزایی در جذب مشتاقان به فراگیری دروس دینی داشته باشد لذا انتظار می رود طلبه ها به این مدرسه جذب شوند.

وی در ادامه به اغتشاشات سال گذشته نیز پرداخت و گفت: افرادی با صدور بیانیه، مکرر به رهبر انقلاب اسلامی توهین کردند و بعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مدرسه طلاب در شهرستان سقز احداث می شود

اولین مدرسه طلاب در شهرستان سقز احداث می شود