مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-15اقتصادي

شرکت سنگ آهن مرکزی توجه ویژه ای به محیط زیست دارد


مدیرکل دفتر پایش فراگیر محیط زیست کشور گفت: قرار گرفتن چندین باره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در فهرست صنایع سبز کشور، نشان از توجه ویژه مدیران این مجموعه به موضوع محیط زیست و حفظ آن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، احمد طاهری، صبح روز گذشته با حضور در مراسم اختتامیه دومین جشنواره پیوند صنعت و محیط زیست که در سالن همایشهای شهرک آهنشهر بافق برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: سازمان محیط زیست کشور از صنایعی که در جهت کاهش آلاینده ها گام بر می دارند حمایت می کند.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان محیط زیست کاهش آلاینده هاست و نه دریافت عوارض گفت: خوشبختانه در سال های اخیر، توجه به حوزه محیط زیست و صیانت از آن بیشتر شده است.

طاهری به تغییر نگرش در قانون گذاری هم اشاره ای کرد و افزود: فرصت خوبی برای صنایع فراهم شده تا هزینه هایی که برای کاهش آلاینده های خود صرف می کنند از میزان عوارض و مالیات آنها کسر شود.

وی اضافه کرد: همچنین هزینه ای که برای عوارض آلاینده ها اخذ می شود باید در راستای صیانت از محیط زیست هزینه شود و شهرداری ها مکلف شده اند که 50 عوارض دریافتی در این حوزه را برای ساماندهی بخش محیط زیست با ذکر مصداق هزینه کنند و کار نظارت و تأیید عملکرد شهرداری ها بر عهده ادارات کل محیط زیست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت سنگ آهن مرکزی توجه ویژه ای به محیط زیست دارد

شرکت سنگ آهن مرکزی توجه ویژه ای به محیط زیست دارد