مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-17سياسي

دریا خط مقدم مقابله با دشمنان است


وزیر دفاع دریا را خط مقدم مقابله با دشمنان دانست و گفت: برای حضور قدرتمندانه در آبراه ها و سرزمین های آبی نیازمند صنعت دریایی پیشرفته، قدرتمند، - چندمنظوره با قابلیت های بین المللی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر محمدرضا آشتیان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، ضمن یادآوری اهمیت پایمردی در مسیر پیشرفت نظام اظهار داشت: رمز موفقیت رزمندگان اسلام اخلاص، اتصال به ذات اقدس الهی و توکل به او و توسل به ساحت ائمه اطهار (س) است و باید توجه بسیار زیادی به معنویت داشت، زیرا این موضوع تقویت کننده انگیزه و روحیه در همکاران و زمینه ساز شکل گیری سازمان ارزشی است.

امیر آشتیانی با اشاره به جایگاه راهبردی دریا در اندیشه فرماندهی معظم کل قوا به مطالبه معظم له در حوزه دریا اشاره کرد و گفت: پیشرفت های شگرف دریایی امروز کشور مرهون توجهات و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وزیر دفاع لزوم حضور مقتدرانه در دریا و اهمیت قدرت دریایی را برای اقتصاد، تجارت، صنعت و دفاع بسیار حیاتی ارزیابی کرد و افزود: دریا خط مقدم مقابله و مواجهه ما با دشمنان است و برخی از تهدیدات جمهوری اسلامی ایران ریشه در دریا دارد؛ بنابراین برای حضور قدرتمندانه در آبراه ها و سرزمین های آبی نیازمند صنعت دریایی پیشرفته، قدرتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریا خط مقدم مقابله با دشمنان است

دریا خط مقدم مقابله با دشمنان است