مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-14اقتصادي

مجمع عمومی سالیانه شرکت کود شیمیایی اوره لردگان برگزار شد


مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کود شیمیایی اوره لردگان با حضور بیش از 67 درصد از سهامداران برگزار شد و اعضای هیأت مدیره ضمن ارائه گزارش عملکرد تولید و فروش و عملکرد مالی شرکت به سوالات سهامداران پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کود شیمیایی اوره لردگان مطابق با اگهی منتشره در روزنامه رسمی و در راستای اجرای ماده 101 قانون تجارت و تکمیل کردن پنل و اعضای هیأت رییسه، با حضور بیش از 67 درصد از سهامداران برگزار شد.

در ابتدای جلسه خسرو رحمتی رییس مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کود شیمیایی اوره لردگان و رییس هیأت مدیره گفت: نظارت و اطمینان از اثربخشی در چارچوب حاکمیت شرکتی از تکالیف اعضای هیأت مدیره است.

وی اظهار داشت: با بررسی در کمیته حسابرسی و با توجه به جوان بودن مجتمع و آماده نبودن زیرساخت ها و به منظور تسهیل و تسریع در انجام کارها و اثربخش بودن نظارت ها و کنترل ها، برخی موارد برون سپاری می شود.

رحمتی در پاسخ به پرسش سهامداران برای تامین برق و مقابله با خاموشی ها در مجموعه تشریح کرد: در طراحی اولیه مجتمع لردگان، ساخت نیروگاه برنامه ریزی شده است و در زمان مدیرعامل وقت و در تعامل با وزارت نیرو برنامه ریزی ها برای تامین برق مورد نیاز با حداقل هزینه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی سالیانه شرکت کود شیمیایی اوره لردگان برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت کود شیمیایی اوره لردگان برگزار شد