مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-06ورزشي

انتقاد از کیفیت پایین جام تختی/ افغانستان چه عایدی برای ما دارد؟


غلامرضا تختی فرد کوچکی در دنیای کشتی نیست، وقتی به نام این شخصیت مسابقه برگزار می کنند باید هر طور که می شد حداقل 6 تا 7 تیم خارجی هم دعوت می کردند.

- بهرام مشتاقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره سطح مسابقات جام تختی گفت: مسابقات جام تختی به نام کسی است که پرچم دار کشتی ایران و در جهان برای خودش اسم و رسمی داشت و هم اکنون هم دارد، اما متأسفانه مسابقات در حد و نام این کشتی گیر نبود.

وی ادامه داد: غلامرضا تختی فرد کوچکی در دنیای کشتی نیست، وقتی به نام این شخصیت مسابقه برگزار می کنند باید هر طور که می شد حداقل 6 تا 7 تیم خارجی هم دعوت می کردند.

متأسفانه مسابقه ای که برگزار شد اصلاً در شأن و شخصیت غلامرضا تختی نبود، درست است که فدراسیون و سرمربیان تیم های ملی این مسابقه را انتخابی تیم ملی دانستند و از آن سود بردند اما واقعیتش این است که بارها دیدیم برخی کشتی گیران در چرخه تیم ملی خودشان را نشان دادند اما در انتخاب نهایی برای تیم ملی جز گزینه ها نبودند.

از گذشته تا به الان ما یک مسابقه انتخابی داشتیم که دو مرحله بود و کشتی گیران برای این مسابقه آماده می شدند و در نهایت بهترین نفرات را انتخاب می کردیم.

مگر دبیر و مربیان تیم ملی با جام تختی ملی پوش می شدند؟ عضو شورای فنی کشتی فرنگی عنوان کرد: الان شرایط طوری شده که کشتی گیران را از مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کیفیت پایین جام تختی/ افغانستان چه عایدی برای ما دارد؟

انتقاد از کیفیت پایین جام تختی/ افغانستان چه عایدی برای ما دارد؟