مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-16اقتصادي

رفع تصرف از زمین عام المنفعه در روستای فیروز بهرام اسلامشهر


فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: هزار و 100 مترمربع زمین به ارزش 99 میلیارد ریال در روستای فیروز بهرام در شهرستان اسلامشهر از دست افراد سودجو آزادسازی و رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و 100 مترمربع زمین به ارزش 99 میلیارد ریال در روستای فیروز بهرام در شهرستان اسلامشهر از دست افراد سودجو آزادسازی و رفع تصرف شد.

وی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تصرف و دیوارکشی و ساخت یک باب واحد تجاری در قطعه زمینی با مساحت 300 مترمربع  با ارزش 27 میلیارد ریال متعلق به دهیاری روستای فیروز بهرام کرده اند، با پیگیری های به عمل آمده و هماهنگی قضایی، مشخص شد هیچگونه مدارکی دال بر مالکیت بر ملک اعلامی ارائه نداده اند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ببان کرد: بنابر استعلام بعمل آمده از مبادی رسمی و برابر کارشناسی کارشناسان دادگستری، زمین اعلامی عام المنفعه و قبلا جزء خیابان بوده که در این راستا پرونده ای تشکیل و به همراه 2متهم به دادسرا معرفی و بنابر حکم قضایی از زمین اعلامی رفع تصرف انجام شد.

سردار عزیزی ادامه داد: درپی کسب خبر دیگری مبنی بر اینکه افراد سوداگر با تصرف زمین 800 متر مربعی به ارزش 72 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از زمین عام المنفعه در روستای فیروز بهرام اسلامشهر

رفع تصرف از زمین عام المنفعه در روستای فیروز بهرام اسلامشهر