مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-28سياسي

هنرمندان در کانون اقتصاد مناطق قرار گیرند


مدیر امور فرهنگ عمومی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید اقتصاد فرهنگ را با کمترین هزینه دنبال کرد و هنرمندان را در کانون اقتصاد هر منطقه و شهری قرار داد.

- ایسنا/زنجان مدیر امور فرهنگ عمومی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی ستاد فرهنگی اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید اقتصاد فرهنگ را با کمترین هزینه دنبال کرد و هنرمندان را در کانون اقتصاد هر منطقه و شهری قرار داد.

ابراهیم معظمی گودرزی، ظهر امروز (7 خردادماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: نوآوری و خلاقیت، صاحب سبک و تصمیم گیر بودن، سازمان دهندگی، هماهنگ کنندگی منابع اقتصادی و برخورداری از دو سرمایه فرهنگی و نمادین به دلیل مهارت و دانش تخصصی از جمله دلایلی است که باید هنرمندان در کانون اقتصاد باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمت اقتصادهای خرد و محله محور حرکت کنیم چون این اقتصادها بعد از تقویت دیگر نیاز به حمایت ندارند و درون زا می شوند، تصریح کرد: اقتصاد هنر، درون زا است و با فعال کردن آن در یک منطقه به رشد درون زا می رسیم.

در همین راستا تشکیل انجمن یا مشاوران فرهنگ و هنر استان که هیئت مدیره آن از کارآفرینان، مسوولان ارشد و مدیران استانی باشند پیشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان در کانون اقتصاد مناطق قرار گیرند

هنرمندان در کانون اقتصاد مناطق قرار گیرند