مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:102023-05-30سياسي

گزینه نهایی دولت برای تصدی وزارت صمت مشخص شد


10اردیبهشت ماه بود که استیضاح فاطمی امین وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با 162 رای موافق در مقابل 102 رای مخالف در صحن علنی مجلس رای آورد و نمایندگان به ادامه کار وی در وزارت صمت اعتماد نکردند.

- حدود یک ماه است که وزارت صمت بعد از استیضاح فاطمی امین با سرپرست اداره می شود؛ اما بر اساس آخرین اطلاعات منابع رسمی امروز گزینه پیشنهادی دولت برای سکانداری وزارت صمت به مجلس معرفی خواهد شد آنطور که برخی منابع آگاه می گویند، در بین اسامی مطرح شده برای تصدی پست وزارت صمت، دو گزینه شانس بیشتری را برای حضور در راس این وزارتخانه داشتند که عبات بودند از عباس علی آبادی مدیرعامل فعلی گروه مپنا و سردار سیدمهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع  که پس از  های به عمل آمده عباس علی آبادی به مجلس معرفی می شود.

معاون پارلمانی: مدیرعامل مپنا به عنوان وزیر پیشنهادی صمت معرفی می شود در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهوردر جمع خبرنگاران گفت: امروز علی آبادی مدیرعامل فعلی مپنا امروز به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت به مجلس معرفی می شود.

حسینی در ارزیابی خود از جلسه امروز وزیر گفت: جلسه بسیار خوبی بود ما از نمایندگان تشکر می کنیم که سخت گیری نکردند همان تعبیری که حضرت آقا داشتند و با شنیدن برنامه های فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه نهایی دولت برای تصدی وزارت صمت مشخص شد

گزینه نهایی دولت برای تصدی وزارت صمت مشخص شد