مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-14فرهنگي

نظارت بر پخش فیلم های خارجی پلتفرم ها با کیست؟


آثار خارجی بسیاری از پلتفرم های مختلف در حال پخش هستند، آثاری که قطعا نیاز به نظارتی ویژه دارند، اما این نظارت متولی مشخصی ندارد.

- خبرگزاری فارس-گروه هنر و رسانه: عصر حاضر به عنوان عصر ارتباطات پر از ابزارها و راه های متفاوت برای رسیدن به هر محتوایی است که فکرش را می کنید، از کتاب و مقاله گرفته تا فیلم و سریال همه و همه شاید با چند کلیک و جست وجوی کوتاه در دسترس عموم مردم با هر سن وعقیده ای قرار می گیرد.

این اتفاق شاید نظارت والدین بر فرزندانشان را دشوارتر از همیشه کرده و از اساس باعث دسترسی باز و بدون محدویت کودکان و نوجوانان به آثاری باشد که حتی با رعایت محدودیت سنی منتشر شده است؛ در این شرایط وی او دی ها شاید بستری قابل اعتماد برای خانواده ها باشند تا با خیال راحت کودکان و اوقات فراغتشان را به آن ها بسپارند.

اما شاید اگر سری کوتاه به برخی سکوهای انتشار رسانه های صوت و تصویر فراگیر بزنید؛ فارغ از محتوای مبهم برخی آثار تولیدی در این پلتفرم ها با انبوهی از آثار خارجی مواجه می شوید که برخی از آن ها با دوبله و یا زیرنویس های اختصاصی عرضه می شود.

اما آیا نظارت کافی بر آثار مختلف موجو در این فضا صورت می گیرد؟ این سؤالی است که پاسخ و حتی مرجع پاسخ دهی به آن روشن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر پخش فیلم های خارجی پلتفرم ها با کیست؟

نظارت بر پخش فیلم های خارجی پلتفرم ها با کیست؟