مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:502023-06-12فناوري

طراحی سامانه بومی تنظیم هوشمند برنامه قطارهای راه آهن


سامانه و نرم افزار تنظیم برنامه زمانی قطارهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران، یکی از سامانه های بومی منطبق با نیاز مردم و جامعه است که توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان موفق شده است با طراحی محصولاتی مبتنی بر سبک زندگی دیجیتال و محوریت سبک زندگی، گامی در جهت ارتقای زندگی روزمره کاربران بردارد.

سید محمدعلی اردستانی زاده مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ثانیه به معرفی محصولات دانش بنیان این شرکت پرداخت و گفت: سامانه تنظیم برنامه هفتگی ترنج در جهت ارتقای کیفیت تنظیم برنامه ی هفتگی و نرم افزار تنظیم هوشمند برنامه قطارهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین سامانه هوشمندسازی در حوزه نرم افزاری، محصولات دانش بنیان ارائه شده توسط این شرکت هستند.

این فعال حوزه فناوری، استفاده بهینه از منابع موجود را هدف اصلی هر دو محصول دانست و اضافه کرد: کاهش چشمگیر زمان برنامه ریزی برای اساتید و دانشجویان، حذف کامل تداخل برنامه هفتگی کلاس ها، ایجاد رضایت خاطر اساتید و دانشجویان و کاهش نگرانی از برنامه ریزی های نامتناسب، استفاده مناسب از همه ی ظرفیت های دانشگاه در زمینه ی نیروی انسانی،کاهش اتلاف وقت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه بومی تنظیم هوشمند برنامه قطارهای راه آهن

طراحی سامانه بومی تنظیم هوشمند برنامه قطارهای راه آهن