مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-11اقتصادي

ازپروژه 13 ساله مسکن مهر «دمق» چه خبر؟


مسکن مهر دمق یکی از جمله پروژه هایی است که حدود 13 سال پیش این طرح در شهر دمق اجرا شد اما به دلیل نبود متقاضی این مجموعه با 60 واحد مسکونی در این شهر نیمه تمام و برای سالها بدون استفاده ماند و این امر موجب تخریب و نیز سرقت بخشی از تاسیسات آن شد.

- ایسنا/همدان مسکن مهر دمق یکی از جمله پروژه هایی است که حدود 13 سال پیش این طرح در شهر دمق اجرا شد اما به دلیل نبود متقاضی این مجموعه با 60 واحد مسکونی در این شهر نیمه تمام و برای سالها بدون استفاده ماند و این امر موجب تخریب و نیز سرقت بخشی از تاسیسات آن شد.

مسئولین وقت، برای جلوگیری از هدر رفت بیت المال برای این پروژه تصمیماتی را اتخاذ کردند که خود مشکلاتی را در این مسیر ایجاد کرد به طوریکه با گذشت 13 سال از این طرح هنوز گره کور و کهنه این پروژه باز نشده است و متقاضیان فعلی این پروژه بلاتکلیف هستند این درحالیست که خروج این مجموعه از بلاتکلیفی از نقش موثری در صاحبخانه شدن تعداد زیادی از شهروندان دمقی برخودار خواهد بود.

اما اینکه این طرح در حال حاضر در چه روندی است و برای باز شدن این گره کهنه مسئولین امر چه تصمیماتی را اتخاذ کرده اند و آیا مشکل این مجموعه با گذشت این سالها بالاخره مرتفع خواهد شد یا خیر؟ سوالاتی است که نیاز به پاسخگویی و شفاف سازی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازپروژه 13 ساله مسکن مهر «دمق» چه خبر؟

ازپروژه 13 ساله مسکن مهر «دمق» چه خبر؟