مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:252023-05-28فرهنگي

محلات میزبان جشنواره استانی تئاتر خیابانی


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات از برگزاری اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی این شهرستان با شعار محلات؛ مهد لطافت و رنگ خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات از برگزاری اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی این شهرستان با شعار "محلات؛ مهد لطافت و رنگ" خبر داد.

حمید صادقی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری این جشنواره در تیرماه سال جاری، گفت: تحقق مشارکت اجتماعی جوانان، ارتقای سطح فرهنگ عمومی، تقویت بنیان های اصیل خانواده و ارتباط نسل ها، آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت پذیری با ایجاد زمینه مشارکت فعال هنرمندان در تولید و اجرای آثار نمایشی، بخشی از حقوق مردم جامعه است که این جشنواره به دنبال دستیابی به این اهداف خواهد بود.

وی اظهار کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات و موسسه شمیم صبح محلات و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر محلات، ادارات و نهادهای دولتی، انجمن هنرهای نمایشی، انجمن های فرهنگی و هنری، شرکت تعاونی فرهنگی هنری طه محلات، تعدادی از خیرین و بخش خصوصی شهر محلات و با هدف تقویت مهارت و رشد آگاهی در مواجهه با آسیب های اجتماعی و حقوق شهروندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات میزبان جشنواره استانی تئاتر خیابانی

محلات میزبان جشنواره استانی تئاتر خیابانی