مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:452023-05-28سياسي

یادمان های شهدا باید محل فعالیت های فرهنگی اثرگذار باشند


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: یادمان های شهدا باید محل فعالیت های فرهنگی اثرگذار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا کریمی بعد از ظهر یکشنبه در آیین افتتاح یادمان شهید گمنام شهر جدید امیرکبیر اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک فرهنگ غنی و کارآمد در همه ابعاد برای نسل فعلی و آیندگان قابل استفاده است و این فرهنگ غنی می تواند به عنوان الگویی کارآمد برای همه مقاطع قابل استفاده باشد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: وجود مولفه هایی چون ولایت مداری، اخلاق و معنویت در فرهنگ دفاع مقدس موجب شد دستاوردهای زیادی برای کشور خلق شود و امروز در گام دوم انقلاب این سه مؤلفه مهم همواره باید در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس رمز عبور از مشکلات است، گفت: یکی از مؤلفه های مهم این فرهنگ، سیره و یاد و خاطر شهدا به عنوان سرمایه های عظیم کشور است و گلزارها و یادمان های شهدا نقش ویژه ای در این مهم دارند که باید همواره مورد توجه قرار بگیرند.

کریمی با تأکید بر اینکه یادمان های شهدا ظرفیتی عظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند، افزود: یادمان های شهدا به عنوان قرارگاه های فرهنگی کاربرد دارند و امروز شاهد هستیم بسیاری از گروه ها و مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان های شهدا باید محل فعالیت های فرهنگی اثرگذار باشند

یادمان های شهدا باید محل فعالیت های فرهنگی اثرگذار باشند