مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-21اجتماعي

اتمام فرآیند طراحی 45 تقاطع غیرهمسطح پایتخت از زمان آغاز دوره ششم مدیریت شهری


مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از اتمام طراحی های مربوط به احداث و تکمیل گردش های ترافیکی بیش از 45 تقاطع غیرهمسطح خبر داد.

- مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از اتمام طراحی های مربوط به احداث و تکمیل گردش های ترافیکی بیش از 45 تقاطع غیرهمسطح خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق خیرخواه ضمن نام بردن از پروژه تکمیل تقاطعات غیرهمسطح شهر تهران به عنوان یکی از کلان پروژه های عمرانی مدیریت شهری، یادآور شد: از زمان آغاز تلاش ها برای تکمیل گردش های ترافیکی تقاطعات موجود بزرگراهی در دوره ششم مدیریت شهری، طراحی های مربوط به احداث و تکمیل بیش از 45 تقاطع غیرهمسطح به اتمام رسیده است.

خیرخواه با یادآوری اینکه بررسی های انجام شده در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در آغاز دوره ششم مدیریت شهری، حاکی از ناتمام ماندن طراحی و احداث تعدادی از تقاطعات غیرهمسطح بزرگراهی براساس اسناد فرادست و تکالیف ابلاغی سنوات قبل و در نتیجه کمبود گردش های ترافیکی تعدادی از تقاطعات غیرهمسطح بزرگراهی بود، خاطرنشان کرد: سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در راستای اجرای سیاست های عمرانی مدیریت شهری، تدوین طرح های مربوط به احداث و تکمیل این تقاطعات را به موازات انجام سایر مطالعات و طراحی های فنی و مهندسی پیش برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فرآیند طراحی 45 تقاطع غیرهمسطح پایتخت از زمان آغاز دوره ششم مدیریت شهری

اتمام فرآیند طراحی 45 تقاطع غیرهمسطح پایتخت از زمان آغاز دوره ششم مدیریت شهری