مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:202023-05-28اقتصادي

توسعه 100 هکتاری فضای سبز در فاز دوم آرپاره درسی تبریز


شهردار تبریز با بیان اینکه در سایت اول آرپاره درسی 200 هکتار کاشت فضای سبز انجام شده است، گفت: مجموع مساحت این فضا 400 هکتار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار در سومین قرار خدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه 5 تبریز برگزار شد، اظهار کرد: توسعه 100 هکتاری فضای سبز واقع در سایت دوم آرپادره سی در دستور قرار دارد که 12 هکتار از این زمین کاشت شده و 6 هکتار نیز آماده کاشت است که در این محل بالغ بر 200 نوع درخت کاشته شده است.

هوشیار تصریح کرد: مرکز سپتیک برای ذخیره آب با گنجایش 1500 متر مکعب در آرپا دره سی ایجاد شده و آبیاری فضای سبز این تفرجگاه به روش آبیاری قطره ای انجام می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری 18 میلیارد تومان بودجه برای امر زیباسازی در قالب سه ناحیه منطقه 5 اختصاص یافته است، تصریح کرد: 11 محور برنامه ریزی برای هرچه فعال تر کردن برنامه های مدون حوزه زیباسازی تدوین شده است به طوری که برای این موضوع برنامه هفتگی پیش بینی شده است چرا که شهرداری تبریز امسال برنامه ویژه ای در حوزه زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری دارد.

شهردار تبریز در پایان گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر حذف چمن، 30 هزار مترمربع چمن در محدوده منطقه 5 حذف و در این محل ها نسبت به کاشت درختچه اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 100 هکتاری فضای سبز در فاز دوم آرپاره درسی تبریز

توسعه 100 هکتاری فضای سبز در فاز دوم آرپاره درسی تبریز