موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-04سياسي

لحظات تاریخی حیات امام(ره) که با دوربین عکاسان جاودان شد


در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره) به میهن بعد از 15 سال تبعید تا رحلت ایشان، عکس های بسیاری از امام (ره) توسط عکاس ها ثبت شده است.

- در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره) به میهن بعد از 15 سال تبعید تا رحلت ایشان، عکس های بسیاری از امام (ره) توسط عکاس ها ثبت شده است.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- آزاده فضلی: عکاسی مانند دیگر رشته های هنری، فراتر از وجوه ذوقی، شأن رسانه ای و روایت گری هم دارد.

کم نیستند برهه های مهمی از تحولات تاریخی که گاه در لابه لای نقوش نقاشان و یا در پلان های فیلم های سینمایی و مستند به ثبت رسیده و امروز خالقان شان را برای آیندگان روایت کرده اند.

عکس ها در این زمینه جایگاه بی بدیل دارند و قدرت ویژه ای که عکاسان در ثبت لحظات دارند، آثار آنان را در عین ارزش های تکنیکی و هنری، واجد ارزش هایی تاریخی و هویتی کرده است.

براساس روایت های تاریخی پس از رحلت آیت الله بروجردی در سال 1340، مرجعیت مطلق از میان رفت و هیچ یک از مراجع شرایط احراز آن را به تنهایی نداشتند.

امام خمینی (ره) که در پی فرصتی برای آغاز یک تحول بنیادین در نظام سیاسی کشور بود، مبارزه خود را از زمانی در سال 1341 آغاز کرد که شاه در 16 مهر 1341 لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی را به تصویب رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظات تاریخی حیات امام(ره) که با دوربین عکاسان جاودان شد

لحظات تاریخی حیات امام(ره) که با دوربین عکاسان جاودان شد