مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-13حوادث

سرقت از اتباع کشورهای همسایه باجعل عنوان مامورپلیس/متهم دستگیر شد


فرمانده انتظامی ری از سرقت از اتباع کشورهای همسایه توسط مامور قلابی در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم دستگیر و به هفت فقره سرقت اعتراف کرد.

- سرهنگ محمد قاسم طرهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خرداد ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده ری توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می داد، یک سارق حرفه ای در روستاهای اطراف ری ابتدا اتباع کشور های همسایه را شناسایی کرده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت می کند.

طرهانی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و روش های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه و به تازگی از زندان آزاد شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در بیستم خرداد ماه مخفیگاه متهم را در شهرری ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی ری گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی های لازم با مرجع قضایی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از اتباع کشورهای همسایه باجعل عنوان مامورپلیس/متهم دستگیر شد

سرقت از اتباع کشورهای همسایه باجعل عنوان مامورپلیس/متهم دستگیر شد