مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-06بين الملل

رسانه های صهیونیستی: اسراییل در مقابل ایران تنها ماند


رسانه های صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره ائتلاف دریایی جدید ایران و کشورهای منطقه اعلام کردند که اسراییل در جبهه های مختلف برابر ایران تنها مانده و نقشه منطقه تغییر کرده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- تسنیم نوشت: رسانه های صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کردند که اسراییل در جبهه رویارویی با ایران به ویژه بعد از همگرایی این کشور با عربستان و نیز امارات، تنها رها شده است.

این رسانه ها گزارش دادند: ایران بعد از 7 سال امروز و در حالی که امارات در شرف پیوستن به ائتلاف دریایی جدید ایران در منطقه است، سفارت خود را در ریاض بازگشایی می کند.

این همگرایی ایران با کشورهای عربی هشدارهای مهمی در پی دارد مبنی بر اینکه نقشه منطقه در حال تغییر است.

رسانه های عبری در ادامه اعلام کردند که عربستان سعودی نیز تولید نفت را کاهش داده که منجر به افزایش قیمت ها در بازارهای آمریکا و غرب و در نهایت ایجاد تورم اضافی خواهد شد.

در گزارش رسانه های صهیونیستی آمده است:  امارات به عنوان یکی از حامیان توافق عادی سازی با اسراییل اکنون یک قدم از ایالات متحده فاصله گرفته و علنا از ائتلاف دریاییِ تحت رهبری واشنگتن در خلیج فارس خارج شد.

در این میان مصر نیز به عنوان اولین کشوری که توافقنامه صلح با اسراییل امضا کرده بود، اکنون مذاکراتی را با تهران جهت بهبود روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های صهیونیستی: اسراییل در مقابل ایران تنها ماند

رسانه های صهیونیستی: اسراییل در مقابل ایران تنها ماند