مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-17اقتصادي

14 هزار پرونده املاک در قم مشمول بند ت تبصره 6 قانون بودجه می شود


معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم، گفت: 14 هزار پرونده املاک در قم مشمول بند ت تبصره 6 قانون بودجه می شود که مالکین باید هر چه زودتر مراجعه کنند.

- 14 هزار پرونده املاک در قم مشمول بند "ت" تبصره 6 قانون بودجه می شود ایسنا/قم معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم، گفت: 14 هزار پرونده املاک در قم مشمول بند "ت" تبصره 6 قانون بودجه می شود که مالکین باید هر چه زودتر مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری استان قم، مجید متین فر در گفت وگویی در مورد تبصره بند ت قانون بودجه، اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه سال 1402، بند ت تبصره 6 قانون بودجه، برای املاکی که قبل از سال 1400 آرای کمیسیون ماده 100 آن مبنی بر قلع بنا بوده، به دلیل این که مساعدتی برای مالکین به وجود بیاید، یک گشایشی به وجود آورده که چنان که اصول سه گانه شهرسازی امور فنی و بهداشتی مورد تایید سازمان نظام مهندسی یا کارشناسان دادگستری قرار بگیرد، آرای کمیسیون، تبدیل به جریمه شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم، افزود: در جلسه هماهنگی مناطق هشتگانه درصدد بودیم تا روند پرونده در امور مردم تسهیل و بخشیده شود و پرونده های زیادی که بعضاً به شکایت منجر شده و در محاکم قضایی تشکیل پرونده شده را بتوانیم مختومه اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار پرونده املاک در قم مشمول بند ت تبصره 6 قانون بودجه می شود

14 هزار پرونده املاک در قم مشمول بند ت تبصره 6 قانون بودجه می شود