مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-19سياسي

مراسم بزرگداشت «روز ملی بسیج اساتید» در اردبیل برگزار می شود


رییس دانشگاه معین استان اردبیل از برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید همزمان با سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

- مراسم بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید در اردبیل برگزار می شود ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه معین استان اردبیل از برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید همزمان با سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

اسماعیل چمنی 29 خرداد در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید در استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران، گفت: سالروز شهادت شهید چمران در تقویم رسمی کشور به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده است که این نشان از اهمیت نقش اساتید می باشد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار دانشگاهیان در تحقق گام دوم انقلاب مدنظر مقام معظم رهبری، افزود: حمایت از برنامه های فرهنگی و اجتماعی و تشکل های دانشجویی و اساتید همواره جزو اولویت های ما در دانشگاه محقق اردبیلی است.

رییس دانشگاه معین استان اردبیل با بیان اینکه برنامه بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید امسال به صورت همزمان در مراکز استان ها در دانشگاه های مادر و در شهرستان ها در یکی از مراکز آموزش عالی برگزار خواهد شد، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این برنامه در اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی و در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت «روز ملی بسیج اساتید» در اردبیل برگزار می شود

مراسم بزرگداشت «روز ملی بسیج اساتید» در اردبیل برگزار می شود