مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-08اقتصادي

تأمین مالی شرکت ها از بازار سرمایه غیرتورمی و ارزان تر از بانک است


تأمین مالی شرکت ها از طریق بازار سرمایه ، هم غیرتورمی و هم ارزان تر از بازار بانکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، میثم فدایی امروز در پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در جمع خبرنگاران در مورد تامین مالی از طریق بازار سرمایه، اظهار داشت: با توجه به شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد اقتصادی، برای رسیدن به رشد اقتصادی نیاز به تامین مالی غیرتورمی است.

وی افزود: تأمین مالی از طریق بازار سرمایه و شرکت های تامین سرمایه، هم غیرتورمی است و هم نسبت به شبکه بانکی ارزان تر و آسان تر انجام می شود.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: در زمینه تأمین مالی از بازار سرمایه، امروز نسبت به سال های قبل فرهنگ سازی بهتری صورت گرفته و شرکت های بزرگ با انتشار اوراق و ابزارهای مختلف می توانند اقدام به تامین مالی از بازار سرمایه اقدام کنند.

فدایی از ویژگی های مهم تامین مالی از بازار سرمایه را هم مبالغ بالا، هم تامین سرمایه بلندمدت و هم غیرتورمی و ارزان تر اشاره کرد و گفت: امسال شرکت های بزرگ مانند فولاد مبارکه، ایران خودرو، همراه اول، مخابرات و مدیران خودرو در نظر دارند از طریق بازار سرمایه تامین مالی انجام دهند.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: میانگین حجم تامین مالی هر یک از این شرکت ها بیش از هزار میلیارد تومان است که برای شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مالی شرکت ها از بازار سرمایه غیرتورمی و ارزان تر از بانک است

تأمین مالی شرکت ها از بازار سرمایه غیرتورمی و ارزان تر از بانک است