مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-13اقتصادي

شتاب دهنده ها چگونه مسیر استارت آپی شدن را هموار می کنند؟


شتاب دهنده ها سازمان هایی هستند که با فراهم کردن کمک های مالی و خدماتی ایده های تازه را دریافت و از استارت آپ ها حمایت می کنند.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ اگر ایده ای دارید اما جیبتان خالیست، اولین گزینه تامین مالی خود را معطوف به بانک ها نکنید؛ از سال 2005 میلادی در دنیا بستری فراهم شد تا استارت آپ ها برای تامین نیازهای مالی و فیزیکی چندان نیازمند وثیقه و وام نباشند، با شکل گیری گروه هایی با عنوان شتابدهنده راه رسیدن به نتیجه دلخواه هموارتر شده است.

شتابدهنده ها سازمان هایی هستند که با فراهم کردن کمک های مالی و خدماتی مثل آموزش منتورشیپ، ارائه فضای کاری و منابع لازم برای زنجیره تأمین، ایده های تازه را دریافت و از استارت آپ ها حمایت می کنند.

گاهی هم ممکن است تنها مشکل استارت آپ ها نداشتن منابع مالی کافی باشد در نتیجه این سازمان ها شرایطی را فراهم می کنند تا استارت آپ های مستعد و سرمایه گذاران در کنار یکدیگر قرار گیرند.

بارها پیش آمده که نام مرکز رشد و شتاب دهنده ها را کنار یکدیگر شنیده باشیم اما در یک تعریف ساده برای تفکیک این دو باید بگوییم، مرکز رشد بیش تر روی جنبه های آموزشی تمرکز دارد و وارد جنبه مالی نمی شود، هدفش بالابردن سطح دانش ایده پردازان و کارآفرینان بوده و زمان پایان برنامه هم سهمی را نخواهد خواست اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب دهنده ها چگونه مسیر استارت آپی شدن را هموار می کنند؟

شتاب دهنده ها چگونه مسیر استارت آپی شدن را هموار می کنند؟