مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-17اقتصادي

یک باند از فاز دوم آزادراه تهران - شمال افتتاح می شود/ اتصال شهرستانک تا پل زنگوله


رییس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که یک باند از فاز دوم آزادراه تهران شمال به طول 22 کیلومتر به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- رییس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که یک باند از فاز دوم آزادراه تهران شمال به طول 22 کیلومتر به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر در حاشیه بازدید از فاز دوم آزادراه تهران - شمال که صبح امروز با همراهی سردار سیدتیمور حسینی، جانشین پلیس راهور فراجا انجام شد، گفت: امروز بازدیدی از فاز دوم آزادراه تهران-شمال داشتیم که متخصصان عزیزمان در بنیاد مستضعفان باهمکاری وزارت راه و شهرسازی، سازمان توسعه راه ها و مجموع نخبگان داخلی تلاش بسیار گسترده ای را در ساخت آن داشتند.

وی با بیان اینکه قبلا فاز یک این آزادراه به طول 32 کیلومتر افتتاح شده بود؛ گفت: امروز نیز یک باند از فاز دوم به طول 22 کیلومتر در حال آماده سازی برای افتتاح است که ما امروز طول این مسیر 22 کیلومتری را بازدید کردیم و بیشتر مسیر به صورت پل و تونل است.

اساسی ترین موضوع مدنظر پلیس، ایمنی مسافران و عزیزانی است که در این مسیر تردد می کنند.

رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به مشکل فاز یک آزادراه تهران-شمال اظهارکرد: در فاز اول مشکل اصلی ما در شهرستانک بود که در زمان برگشت و پیک سفرها از جنوب به شمال، انباشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک باند از فاز دوم آزادراه تهران - شمال افتتاح می شود/ اتصال شهرستانک تا پل زنگوله

یک باند از فاز دوم آزادراه تهران - شمال افتتاح می شود/ اتصال شهرستانک تا پل زنگوله