مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:302023-06-07بين الملل

سفیر آمریکا: از نظر بغداد و واشنگتن جنگ علیه داعش هنوز پایان نیافته است


سفیر آمریکا در عراق آنچه در دیدار محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا درباره خروج نیروهای آمریکایی از عراق گفته شد را اعلام کرد.

- سفیر آمریکا در عراق آنچه در دیدار محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا درباره خروج نیروهای امریکایی از عراق گفته شد را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الینا رومانوسکی، سفیر آمریکا در عراق در مصاحبه با خبرگزاری شفق نیوز گفت که طبق ارزیابی دولت عراق داعش همچنان تهدیدی برای امنیت ملی در سطح منطقه ای و بین المللی محسوب می شود و آمریکا با این ارزیابی موافق است.

وی افزود: السودانی در این دیدار، این موضع را در بسیاری از سخنرانی های عمومی به ویژه در نشست با وزیر دفاع آمریکا توضیح داده؛ نخست وزیر عراق و دولت آمریکا موافقند که جنگ علیه تروریسم داعش هنوز پایان نیافته است.

سفیر آمریکا در عراق تاکید کرد که تحقق پیشرفت بدون امنیت امکان پذیر نیست و این به معنای شکست دائمی داعش است؛ این نقطه مهمی برای کسانی است که نبرد با داعش را دنبال نمی کنند؛ نیروهای امنیتی عراقی جنگ علیه داعش را در عراق فرماندهی می کنند.

رومانوسکی یادآور شد که ائتلاف بین المللی و آمریکا با دعوت از سوی دولت عراق برای ارائه مشاوره و پشتیبانی و آموزش نیروهای امنیتی به منظور حصول اطمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آمریکا: از نظر بغداد و واشنگتن جنگ علیه داعش هنوز پایان نیافته است

سفیر آمریکا: از نظر بغداد و واشنگتن جنگ علیه داعش هنوز پایان نیافته است