مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-02ورزشي

نظارت بر قیمت کالاها در بازار افزایش یابد


امام جمعه دشتستان با تاکید بر لزوم نظارت و کنترل قیمت کالاها در بازار گفت: گاهی احساس می شود که بازار رها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه برازجان با گرامیداشت 14 خردادماه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی دارای ویژگی های شخصیتی برجسته ای بود که باید به خوبی به جامعه معرفی شود.

وی انس با قرآن کریم را یکی از این ویژگی ها عنوان کرد و افزود: عالم بودن نسبت به فقها و علمای زمان و جامعیت در فقاهت، فلسفه، عرفان، اصول و آگاهی های سیاسی و اجتماعی و مظهر نوآوری علمی در فقه و اصول و فلسفه و اخلاق از دیگر ویژگی ها بود.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: توجه به اهمیت اخلاق و تهذیب نفس، مداومت بر نماز و ذکر تا آخرین لحظات عمر، مؤانست و مداومت بر ادعیه، صراحت و شجاعت، رعایت سادگی در عین توجه به آراستگی ظاهری از دیگر ویژگی های امام بود.

وی خاطرنشان کرد: نظم و انضباط، رعایت دقیق برنامه ها و نظم امور روزمره، التزام به ورزش روزانه، تدیّن و تقوا از دوران جوانی، آزاداندیشی و اعتقاد به اجتهاد مستمر و پویا، تکامل مدام، حرکت و رشد مداوم، ابتکار عمل، اعتقاد راسخ و عملی به پیروزی خون بر شمشیر، اعتماد و اعتقاد حقیقی و صادقانه به مردم، اصرار و پافشاری در اعلام و پیگیری آرمان ها، اقدام و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر قیمت کالاها در بازار افزایش یابد

نظارت بر قیمت کالاها در بازار افزایش یابد