مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-09حوادث

جمعه پرحادثه؛ از تصادف زنجیره ای گچساران تا مرگ 2 راکب موتورسیکلت


رییس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن 8 نفر در حوادث امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج ، جهانبخش وحدت نژاد در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت 9 و 54 دقیقه امروز حادثه برخورد خودروهای پراید ،پژو 405 ،بریلیانس و سقوط یکی از خودروها به دره به مرکز پیام گچساران اعلام شد.

رییس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بلافاصله پایگاه های اورژانس 115 شماره 1،2 ، دژسلیمان ،هلال احمر و یک دستگاه خودروی آتشنشانی به محل حادثه واقع در خروجی گچساران بعداز فلکه نرگسی به سمت بهبهان اعزام شدند.

رییس اورژانس استان گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر فوت شده و 5 نفر مصدوم شدند که مصدومین پس از اقدامات درمانی لازم توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند وی همچنین از واژگونی موتور سیکلت در کهگیلویه که منجر به مرگ دو نفر شد خبر داد و گفت: ساعت 1:5 دقیقه بامداد امروز حادثه واژگونی موتور سیکلت و سقوط به دره در تنگ هیگون به مرکز پیام کهگیلویه اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه های شماره 1 و 2 شهری دهدشت به محل حادثه اعزام شدند افزود: پس از اقدامات لازم درمانی هر دو مصدوم به بیمارستان امام خمینی( ره )دهدشت منتقل شدند که متأسفانه به علت شدت جراحات هر دو نفر فوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه پرحادثه؛ از تصادف زنجیره ای گچساران تا مرگ 2 راکب موتورسیکلت

جمعه پرحادثه؛ از تصادف زنجیره ای گچساران تا مرگ 2 راکب موتورسیکلت