مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 05:252023-06-04سياسي

اقتدار امروز ایران ثمره اقتدای به سیره امام خمینی و پیروی از جانشین ایشان است


نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، و استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد پیامی مشترک صادر کردند.

- نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، و استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد پیامی مشترک صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد پیام مشترک صادر کردند.

   متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت رشید ایران اسلامی، سالها در مسیر رسیدن به قله اقتدار و افتخار و در تاریخ سراسر مقاومت خود در برابر هجوم بیگانگان و دشمنان، و مبارزه با ظلم و بی عدالتی، با هدایت بی نظیر بزرگ مردی از سلاله رسول خدا ص و حکیمی فرزانه، در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، و رسیدن به استقلال و آزادی گام نهاد، و با تقدیم هزاران شهید، پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورد، و بار دیگر دین و سنت نبوی و آیین علوی را احیاء نمود.

هر سال که می گذرد، نیمه خرداد ماه، برای ملت شریف ایران، سالروز بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) بعنوان احیاگر اسلام ناب محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار امروز ایران ثمره اقتدای به سیره امام خمینی و پیروی از جانشین ایشان است

اقتدار امروز ایران ثمره اقتدای به سیره امام خمینی و پیروی از جانشین ایشان است