مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-20سياسي

توازن در معادلات دیپلماسی و میدان


سیاست خارجی ایران با 2 بال دیپلماتیک و مقاومت، همزمان توانسته برای کشور ما تأمین منافع و افزایش امنیت ملی و تزلزل در حوزه سیاست خارجی رژیم صهیونیستی را به ارمغان بیاورد.

- فارس پلاس؛ سیدرضا صدرالحسینی در یادداشتی نوشت: در نگاهی به مؤلفه های موفقیت سیاست خارجی دولت سیزدهم، می توانیم به نقشه راه موفق این کابینه که توانست بیشترین رأی را از مجلس شورای اسلامی بگیرد و همین طور وزیر خارجه پیشنهادی ایشان برای تصدی امر دیپلماسی سیاست خارجی اشاره کنیم.

حل پرونده های منطقه ای، حداقلی سازی تنش ها، توسعه روابط با کشورهای پیرامونی با تأکید بر مسائل اقتصادی را می توان نقطه عطفی در سیاست راهبرد همسایگی دولت سیزدهم عنوان کنیم.

البته این راهبرد محدود به حلقه کشورهای پیرامونی نشده و در ادامه گسترش تعمیق روابط با کشورهای پنج قاره دیگر و توازن بخشی به سیاست خارجه را مشاهده کردیم و این پرونده در جریان است.

توازن در سیاست منطقه ای و فرامنطقه در سیاست خارجی این دولت با سرعت قابل قبولی توانسته به مهم ترین ابزار مستهلک سازی سیاست های رژیم صهیونیستی، کاهش روابط دولت های عربی حاشیه خلیج فارس با اشغالگران قدس و پیشروی صلح منطقه ای با محوریت ایران اسلامی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توازن در معادلات دیپلماسی و میدان

توازن در معادلات دیپلماسی و میدان