مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 04:422023-06-21اجتماعي

ضرورت آهک پاشی جوی های روباز در خوزستان/ دریاچه فاضلاب شیبان سامان دهی شود 


استاندار خوزستان در کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، بانوان و خانواده استان بر ضدعفونی و آهک پاشی جوی های رو باز، سامان دهی و مدیریت پسماند و جمع آوری ذبح غیرمجاز دام در راستای صیانت از سلامت عمومی تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، بانوان و خانواده استان بر ضدعفونی و آهک پاشی جوی های رو باز، سامان دهی و مدیریت پسماند و جمع آوری ذبح غیرمجاز دام در راستای صیانت از سلامت عمومی تاکید کرد.

  علی اکبر حسینی محراب در نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده استان خوزستان گفت: دستگاه های مسئول از جمله علوم پزشکی، محیط زیست، آبفا، شهرداری و دامپزشکی نسبت به سامان دهی پسماند، ذبح غیرمجاز دام و سایر معضلاتی که سلامت عمومی را تهدید می کنند اقدامات جدی انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: گام اول در این خصوص اقناع و فرهنگ سازی از طریق صدا و سیما و رسانه ها است و در مراحل بعدی در صورتی که در مواردی اصرار بر تخلف وجود داشته باشد، به اهرم های قانونی برای صیانت از سلامت شهروندان توسل شود.

حسینی محراب در خصوص معضل دریاچه فاضلاب شیبان تاکید کرد: سامان دهی دریاچه فاضلاب شیبان از طریق ساخت تصفیه خانه فاضلاب و تبدیل آن به یک مرکز تفریحی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آهک پاشی جوی های روباز در خوزستان/ دریاچه فاضلاب شیبان سامان دهی شود 

ضرورت آهک پاشی جوی های روباز در خوزستان/ دریاچه فاضلاب شیبان سامان دهی شود