مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 00:152023-06-06سياسي

جوانان و نوجوانان ممتاز استان بوشهر حمایت می شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: معرفی و حمایت ویژه از جوانان و نوجوان ممتاز و چهره های برتر استان بوشهر در عرصه های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد و قدردانی بر معرفی جایگاه استان بوشهر در عرصه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: استان بوشهر در این حوزه سال قبل به موفقیت های مهمی دست یافت که لازم است مصور با ارائه آمار این تحولات ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر برنامه فوق العاده و ابتکارات خوبی ارائه کرده است گفت: این طرح ها و برنامه ها تأثیرگذاری مهمی در سطح استان بوشهر و ملی داشته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه امسال باید این شورا تحول اساسی پیدا کند افزود: باید همه اعضای شورای فرهنگ عمومی در محتوا، مدل کار و ارائه برنامه های تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نوجوانان و جوانان این استان به موفقیت های مهمی در زمینه فرهنگی، مذهبی و دینی دست یافته اند تصریح کرد: جوانان و نوجوانان استان بوشهر در کشور بی نظیر هستند و در این راستا معرفی و حمایت ویژه از جوانان و نوجوانان ممتاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و نوجوانان ممتاز استان بوشهر حمایت می شوند

جوانان و نوجوانان ممتاز استان بوشهر حمایت می شوند