مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:202023-05-28اقتصادي

جمع آوری مدارس کانکسی در لرستان


مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به جمع آوری مدارس کانکسی در این استان در قالب طرح شهید «پناهی»، گفت: هنوز 126 میلیارد تومان از مطالبات سیلاب سال 98 به ما پرداخت نشده است.

- خرم آباد- مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به جمع آوری مدارس کانکسی در این استان در قالب طرح شهید پناهی ، گفت: هنوز 126 میلیارد تومان از مطالبات سیلاب سال 98 به ما پرداخت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس بهاروند امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به تاکید رییس جمهور بر جهاد تبیین در راستای اطلاع رسانی عملکرد و دستاوردهای دولت به مردم، اظهار داشت: این امر موجب امید آفرینی در بین مردم می شود.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی ما، یک حکومت مردم پایه است و باید از اقدامات دولت و مسئولان مطلع شوند، عنوان کرد: اداره کل نوسازی مدارس، سوق دادن مدارس را به سمت مدارس چند ساحتی در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی، آموزشی و … یکی از اولویت های خود می داند.

خرید 60 میلیارد تجهیزات برای هنرستان ها و مدارس مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه اولویت دیگر این اداره کل تحقق عدالت تربیتی و افزایش دسترسی دانش آموزان به خدمات با کیفیت در شهرها و روستاها است، افزود: رعایت اصل عدالت محوری در توزیع منابع و امکانات در مناطق پایین تر از سرانه کشوری و کم برخوردار یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری مدارس کانکسی در لرستان

جمع آوری مدارس کانکسی در لرستان