مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:102023-05-28سياسي

175هزار پرونده اسنادی در اختیار مرکز اسناد انقلاب اسلامی است


معاون اسناد و تاریخ شفاهی مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر 175 هزار پرونده اسنادی در اختیار مرکز اسناد انقلاب اسلامی قرار دارد که شامل بیش از 4 میلیون برگ سند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز اسناد انقلاب اسلامی با حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رییس و نیز معاونین این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه خوشبختانه اخیراً اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است و گام های خوبی برداشته شده و امیدوار هستیم با آغاز به کار سامانه جدیدی که راه اندازی شده و روزبه روز نیز در حال تکمیل شدن است بتوان اسناد تاریخی کشور و بخصوص حوزه تاریخ انقلاب اسلامی را به صورت دیجیتال در اختیار محققین و پژوهشگران قرار داد.

وی افزود: این پروژه را می توان به عنوان یک حرکت عظیم و تاریخی عنوان کرد و نیز یک حرکت پیشران های است برای مجموعه کارهای اسنادی و پژوهشی کشور که می تواند برای مجموعه ای به مانند کتابخانه، موزه و اسناد مجلس شورای اسلامی و نیز بسیاری دیگر از مراکز علمی و پژوهشی کشور مفید واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

175هزار پرونده اسنادی در اختیار مرکز اسناد انقلاب اسلامی است

175هزار پرونده اسنادی در اختیار مرکز اسناد انقلاب اسلامی است