مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-04اجتماعي

آموزش مهارت های زندگی مهم ترین راهکار پیشگیری از آسیب های اجتماعی


رییس اداره مشاوره و آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان مهم ترین راهکار پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره مشاوره و آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان مهم ترین راهکار پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

مهدی نیک خواه ظهر امروز (14 خردادماه) در جمع مشاوران مدارس شهرستان های ابهر و خرم دره، عنوان کرد: پایش و رفع آسیب های اجتماعی و مشکلات روانی دانش آموزان با توجه به شیوع بیماری کرونا در سال 98 امری مهم و قابل بررسی است.

وی با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن موضوع پیشگیری در بحث آسیب های اجتماعی به ویژه در مدارس، عنوان کرد: افزایش رفتارهای مرتبط با آسیب های اجتماعی دانش آموزان در جامعه در میان کودکان و نوجوانان، نیاز به اقدامات تخصصی مقابله و پیش گیری در مدارس را افزایش داده است.

رییس اداره مشاوره و آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان با اشاره به آسیب اجتماعی رایج بین دانش آموزان مانند خشونت، اعتیاد، انحرافات جنسی و خودکشی، تاکید کرد: اقدام به هنگام و سریع در این شرایط بسیار مهم است و برنامه های مراقبت اجتماعی و خدمات مشاوره ای در قالب طرح نماد در کل استان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های زندگی مهم ترین راهکار پیشگیری از آسیب های اجتماعی

آموزش مهارت های زندگی مهم ترین راهکار پیشگیری از آسیب های اجتماعی